Zelfstandigheid en nieuwe vrienden - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Alyssa Sebregts - WaarBenJij.nu Zelfstandigheid en nieuwe vrienden - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Alyssa Sebregts - WaarBenJij.nu

Zelfstandigheid en nieuwe vrienden

Blijf op de hoogte en volg Alyssa

21 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Na 2 weken op dit prachtige eiland begin ik al wat meer te wennen aan de warmte en aan de mensen om me heen. Tot nu toe kan ik gelukkig meerijden met medestagaires naar Kokomo beach. Ik vind het toch nog eng om alleen de bus te pakken en ervoor te zorgen op de juiste plek terecht te komen.

Ik heb al een hoop leuke lokale mensen leren kennen die mij zo af toe mee op stap nemen en de mooie plekjes van het eiland laten zien. Ook heb ik een aantal leuke medestudenten leren kennen in de Nieuwstraat waar ik savonds mee kook.

Hopelijk krijg ik over een paar dagen mijn introductie duik. Wat ik natuurlijk erg spannend vind aangezien ik in het verleden veel oor problemen heb gehad.