Dag 1 buitenlandstage Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Alyssa Sebregts - WaarBenJij.nu Dag 1 buitenlandstage Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Alyssa Sebregts - WaarBenJij.nu

Dag 1 buitenlandstage Curacao

Door: Alyssa Sebregts

Blijf op de hoogte en volg Alyssa

07 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

Na een lange reis van 11 uur stilzitten was het eindelijk zo ver. Ik ben aangekomen in Curaçao. Ik wilde zo snel mogelijk mijn koffers hebben en richting mijn slaapplaats. Ik was kapot!

Eenmaal aangekomen bij mijn huisvesting, bleek er een jazzavond te zijn bij mij in de straat. ik werd naar mijn kamertje gebracht, en in de tussentijd werd mij van alles uitgelegd. Ik heb de helft maar kunnen volgen...
Ik moet hier ruim 3 maanden doorkomen, dat was het enige waar ik aan kon denken. De spanning, de indrukken en de warmte namen al mijn emoties over. Op het moment dat ik alleen werd achter gelaten in mijn kamer namen die emoties alleen maar toe. Waar ben ik aan begonnen..?

Hier kwam al snel verandering in toen een paar huisgenoten mij mee op stap vroegen. Moe of niet, ik wil mee! Een gezellige eerste avond was het!

Morgen ga ik naar wereldstage om alles te regelen. Ook ga ik kennis maken met mijn stage bedrijf. Ik ben benieuwd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alyssa

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 2514

Voorgaande reizen:

07 Mei 2015 - 22 Juli 2015

Buitenlandstage Curacao

Landen bezocht: